neděle 10. července 2016

Začínáme

Rozhodnutí psát blog pro mě není zcela nové. Už před lety jsem se o cosi takového pokoušela. Skončilo to však velice záhy, a to na mojí vlastní lenosti, nedostatku nápadů a témat a taky pocitu, že vlastně nemám světu co říct. Pokoušela jsem se o klasický foodblog podobný všem okolo, možná s přesahem do fitness a vůbec. Protože na toto téma již bylo mnohé řečeno, neměla jsem ani šanci si tam najít to svoje a netlumočit ostatní blogery.
Už tehdy jsem se však pokoušela mapovat jakýsi (nepřicházející) progress ve stravování a cvičení. Poslední půlrok mě však postavil před spoustu změn, které vedly k získání skoro celých deseti kil nadbytečného tuku. Stěhování, boj s diplomkou, neschopnost skloubit práci, školu a péči o svou ctěnou osobu, to vše vedlo k pocitu, že mám nárok žít jaksi prasácky. Obzvlášť v době horečného psaní diplomky jsem znala snad všechny rozvozy v Brně, jídla do mikrovlnky a já nevím co, jen abych si život o něco usnadnila. Hotové státnice mě však přiměly opět přehodnotit životní styl a začít se sebou něco dělat. A tak bojuji s váhami v posilovně (ač to bolí mnohem víc než kdy předtím), opět sbírám recepty a sháním zdravé potraviny. Hlavně to jídlo je však boj, pokud člověk neživí jen sám sebe, ale i někoho, kdo hubnout nemusí... a mlsná je taky sviňa, co si budem nalhávat. Jsme jen lidi.
Ale nebude to jen o jídle a případném cvičení, ale snad i o spoustě jiných věcí, které mě zajímají nebo zaujmou. Protože o jídle už toho stejně bylo řečeno spousta a recepty najdete v různých verzích na internetu (ale nevyhnete se jim), pokusím se na to celé jít trošku psychologicky. Tématem bude i motivace, což oceníme nejen v souvislosti s jídlem a cvičením. A možná i naopak, jakým způsobem jídlo ovlivňuje naši mysl. A nejen jídlo, ale taky jak se vůbec můžeme naučit cítit trošku lépe, ačkoli já sama v tomhle ani zdaleka nejsem mistr (jsou naopak dny, kdy mě přepadají deprese, ze kterých se jen ztěžka vymaňuje). Prostě široký záběr, ale jen to mě možná udrží v nějakém psavém nadšení. Hlavně si díky tomu budu muset ledacos nastudovat a mít novou motivaci k učení se vždycky hodí. :-)

Takže pár statistik závěrem:
Dosavadní doba cvičení: 2 týdny
Váha: 88 kg (plus mínus)
Zadek: 116 cm
Břicho: 86 cm
Nohy: 70 cm
Hrudník: radši se ani nezajímám, stejně pude první.

Tak zatím, snad první článek o něčem sesmolím brzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat